štvrtok 12. novembra 2009

Kotelna - work in progress...

Ak to ešte niekto nevie, tak "čajovému dýchánku" dnes na čas odzvonilo... Kotelnou sa v nasledujúcich dvoch týždňoch bude ozývať dunenie indiánskych bubnov, prehlušované len smrtiacimi výkrikmi skalpovaných nepriateľov!

Inými slovami - čaj odišiel opäť robiť "na pánske", a tak je momentálne starostlivosť o Kotelnu v Jarkovych a mojich rukách (splnomocnenie k nahliadnutiu na čajovom blogu). Keďže som dnes (štvrtok) nemal čas a energiu ísť sa na stenu pozrieť, netuším v akom stave ju včera chalani zanechali. Je preto dosť možné, že tam ostalo ešte veľa nedokončenej práce, a tak by som chcel všetkých nadšencov poprosiť, aby to brali tak, že stena bude oficiálne otvorená až od pondelka. Akúkoľvek pomoc, samozrejme, uvítam, no ešte ani v túto chvíľu netuším, kedy sa mi tam podarí zajtra dostať (celý deň bude totiž makať). Povedzme teda, že zajtra najskôr od 19:00 by mohla prebehnúť prvá fáza dokočovacích prác. Je mi jasné, že piatok večer si viete predstaviť stráviť aj príjemnejšie, ako zasieraním sa na umeline, takže ak aj nikto nepríde, prežijem to... Čo sa týka víkendu, upresním všetko až zajtra, lebo momentálne ani za boha netuším, čo bude zajtra večer, nie to ešte v sobotu/nedeľu.

Btw, ešte také menšie intermezzo ohľadom toho, prečo sa rekonštrukcia Kotelny tak vlečie. Ako isto väčšina z vás vie, čaj chodí na "služobky" do Nemecka (2 týždne práce vs. 2 týždne doma). A ako isto väčšina z vás chápe, prachy nie sú síce v živote to hlavné, ale na prežitie ich človek potrebuje. Ďalším problémom bola neschopnosť zorganizovať nejakú ochotnú a schopnú pracovnú silu, a zároveň zohnať náradie, lebo to sa na starej Kotelni po zemi neváľalo... Posledné 2 týždne som mal tú česť priložiť ruku k dielu a napriek tomu, že sme tam odmakali okolo 80 hodín práce (ja osobne "iba" nejakých 20 - 25), mal som pocit, že sa to vlečie slimačím tempom - práce tam totiž bolo ako na vypálenom gotickom kostole a stále toho veľa ostáva (aj keď po osadení chytov to možno niekomu tak pripadať nemusí, ale je to tak). Preto by som vás chcel poprosiť o pochopenie, strpenie a trochu súcitu - robíme to (aj) pre vás :}

Na záver zopár fotiek z výstavby, ktorej som sa zúčastnil (prvé 4 fotky sú fotené v priebehu cca 3 dní začiatkom minulého týždňa, posledné 2 sú z tohto týždňa):





...tož, aj roboši musia odniekiaľ brať inšpiráciu :p

(aj) čajove kreácie po drogovom excese (...či toto som nemal prezrádzať?):

















Takže toľko pre dnešok. Dúfam, že sa s niektorými uvidím cez víkend, a tiež dúfam, že v pondelok si na Kotelni konečne budeme môcť poriadne zabušiť!

A ešte pre istotu - ak ste v Kotelni nikdy neboli, tu je mapka:

...sú to presklenné dvere s veľkým modrým madlom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára